ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Το knife.gr αποτελεί κομμάτι της εταιρίας Ecoexplorer με έδρα την Κομοτηνή.
Η δραστηριότητα μας αποτελείται από τον τομέα της φιλοξενίας, της παροχής υπηρεσιών οικοτουρισμού και της εμπορίας εξοπλισμού, ένδυσης και υπόδησης outdoor.
Σταθερή πολιτική της εταιρείας είναι να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τις χαμηλότερες τιμές της αγοράς αξιοποιώντας την τεχνολογία και τα χαμηλά λειτουργικά της έξοδα ως κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου διατηρώντας ταυτόχρονα την υψηλή ποιότητα και αξιοπιστία που προσφέρουν τα επώνυμα προϊόντα.
Έδρα του e-shop (ηλεκτρονικού καταστήματος) είναι η Κομοτηνή όπου λειτουργεί και το φυσικό κατάστημα V15. Η κεντρική αποθήκη και οι υπόλοιπες βασικές υποστηρικτικές λειτουργίες όπως η διακίνηση στεγάζονται σε ιδιόκτητες κτιριακές εγκαταστάσεις στη Κομοτηνή.
Η εταιρία επενδύει συνεχώς σε κτιριακές υποδομές, συστήματα μηχανογράφησης, εσωτερικής οργάνωσης και σε ποιοτική εκπαίδευση των εργαζομένων.
ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ V15
Το κατάστημα V15 βρίσκεται στο κέντρο της Κομοτηνής στην οδό Ηροδότου 22 πολύ κοντά στο κτήριο του ΟΤΕ.
Με έκθεση 300 m2 σε δύο επίπεδα διαθέτει τις μεγαλύτερες εταιρίες στο χώρο της ορειβασίας και του outdoor.
Σχεδιασμένο εξαρχής για την εξυπηρέτηση κάθε ανάγκης στον τομέα των δραστηριοτήτων στη φύση και στο ταξίδι αποτελεί ιδανικό χώρο δοκιμών και απόκτησης τεχνογνωσίας.
Διαθέτει ειδικό χώρο ενημέρωσης και παρουσιάσεων και είναι πλήρως ψηφιακό.
ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
- Πως θα βρω ένα προϊόν;
Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:
Αριστερά στη στήλη με τις κατηγορίες προϊόντων επιλέγετε την κατηγορία που επιθυμείτε. Έπειτα κάνετε κλικ επάνω στο προϊόν εάν θέλετε να έχετε κάποιες παραπάνω πληροφορίες γι’ αυτό, διαφορετικά πατάτε το Προσθήκη στο καλάθι που βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν και αυτό μπαίνει αυτόματα στο καλάθι με τις επιλογές σας.
Από την επιλογή Αναζήτηση στο επάνω τμήμα όλων των σελίδων.
- Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που ψάχνω;
Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε μπορείτε να το παραγγείλετε είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση info@knife.gr είτε σε έναν από τους πωλητές μας στο τηλέφωνο
+30 (25310) 85201
ΤΜΗΜΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΠΟΝΩΝ
Σε περίπτωση που κατά τη συναλλαγή σας με το κατάστημα προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα τεχνικής ή οικονομικής φύσεως είμαστε στη διάθεσή σας να το επιλύσουμε με το καλύτερο δυνατό τρόπο.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ AFTER SALES
Ισχύουν όσα προαναφέρθηκαν στα προηγούμενα άρθρα.
Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνηση.
Στο knife.gr θέλουμε να βεβαιωθείτε ότι η επίσκεψή σας είναι τόσο εύκολη και άνετη γίνεται, αλλά εάν έχετε οποιεσδήποτε απορίες ή θα επιθυμούσατε τη διαβούλευση των τεχνικών εμπειρογνωμόνων μας, μην διστάσετε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης των πελατών μας. Θα χαρούμε να βοηθήσουμε.
support@knife.gr
Τηλέφωνο: +30 (25310) 85201
(Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 14:00)
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Το knife.gr συνεργάζεται με την εταιρεία ταχυμεταφορών των ΕΛΤΑ και τις υπηρεσίες Πόρτα-Πόρτα για την αποστολή των προϊόντων σε κάθε σημείο της Ελλάδας αλλά και στον υπόλοιπο κόσμο.
Αναζήτηση Αποστολής (ΕΛΤΑ)
Το knife.gr συνεργάζεται επίσης και με την εταιρεία ταχυμεταφορών ACS με βασικό στόχο τη παροχή ποιοτικών υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές και τη καλύτερη, αποδοτικότερη και γρηγορότερη εξυπηρέτηση του κάθε πελάτη.
Αναζήτηση Αποστολής (ACS)
Δωρεάν τα έξοδα αποστολής:
- Στην Ελλάδα, για αγορές άνω των 100 €
- Στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα, για αγορές άνω των 700 €
- Στον υπόλοιπο Κόσμο, για αγορές άνω των 1.000 €
Σημείωση: Η ανωτέρω προσφορά δεν ισχύει για πακέτα αποστολής που το βάρος τους υπερβαίνει τα 2 κιλά.
Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται αυτόματα από το σύστημα, ανάλογα τον προορισμό και το βάρος της αποστολής.
Πίνακας Βάρους - Κόστος Αποστολής
ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Σε περίπτωση εξακριβωμένων ελαττωματικών προϊόντων η εταιρεία μας αναλαμβάνει την άμεση αντικατάστασή τους ή σε περίπτωση εξαντλήσεως του ίδιου κωδικού, την επιστροφή χρημάτων με τον ίδιο τρόπο που έγινε η χρέωση της αγοράς τους.
Όλοι οι πελάτες του knife.gr επωφελούνται από την εγγύηση του κατασκευαστή των προϊόντων που προμηθεύουν στο knife.gr
Ελαττώματα ή ατέλειες που οφείλονται στην κακή χρήση ή χειραγώγηση των εμπορευμάτων, καθώς και τη φθορά που παράγονται από τη συνήθη χρήση του προϊόντος, δεν περιλαμβάνονται στην εν λόγω εγγύηση.
Οποιαδήποτε μείωση της λειτουργίας του προϊόντος, λόγω του περιορισμού του σχεδιασμού του, αποκλείεται επίσης από την εγγύηση.
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ & ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ
Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Το knife.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων:
- Ο καταναλωτής έχει στη διάθεσή του προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών για να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε - για οποιονδήποτε λόγο ακόμα και αναίτια και να ζητήσει αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Στην περίπτωση αυτή ο καταναλωτής θα επιβαρύνεται εξ' ολοκλήρου με τα έξοδα αποστολής. Η προθεσμία αυτή ισχύει σε όλα τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Προσοχή: Εάν δεν έχει ενημερωθεί προηγουμένως για το δικαίωμά του αυτό, τότε η προθεσμία αυτή γίνεται 12 μήνες!
- Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
Διαδικασίες επιστροφής:
Αν βρίσκεστε κοντά στο φυσικό κατάστημα: Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.
Αν παραλαμβάνετε μέσω courier:
- Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
- Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
- Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών είναι πάντα πρόθυμο να σας βοηθήσει.